Nemůžete usnout? Tato vojenská metoda vás pošle do limbu za minutu!

Chladná postel, úplně zatažené závěsy a vypnuté přístroje, nic z toho už nepomáhá dnešnímu člověku usnout. Ve světě stálého stresu, úzkosti a chronické únavy jsou zapotřebí nová opatření!

Jak rychle usnout, když nemůžete spát, vědí ze zkušenosti vojáci v americké armádě, kteří se naučili zdřímnout si třeba jen na několik minut dokonce během dělostřelecké palby.

Tajemství, jak se rychle uvolnit a usnout, bylo popsáno v knize Relax and Win: Championship Performance v roce 1981 a zahrnuje 4 jednoduché kroky po dobu 2 minut.

My v redakci víme, jak důležitý je dobrý a kvalitní spánek, a proto jsme rádi, že vám můžeme prozradit, jak se zbavit nespavosti a usnout tvrdě za 2 minuty! Tak do toho!

Co musíte udělat, když nemůžete usnout

Krok č. 1

Lehněte si na záda a položte hlavu na polštář. Dýchejte pomalu, zhluboka a pravidelně. Uvolněte všechny svaly v obličeji! Napněte vrásky na čele. Ucítíte, jak se pokožka hlavy uvolňuje.

Povolte čelisti, abyste bezděky pootevřela ústa. Uvolněte žvýkací a obličejové svaly, poté jazyk a rty. Uvolněte svaly v oblasti očí, oči nechte zavřené.

© DepositPhotos

.

Krok č. 2

Ramena dejte co nejníže a uvolněte krční svaly.  Zhluboka se nadechněte a při výdechu uvolněte veškeré napětí a povolte hrudník, nechte jej poklesnout.

Uvolněte pravé předloktí, potom ruku a prsty. Ruka by měla být jako leklá ryba. Udělejte totéž s levou rukou. Ucítíte, jak vás bude naplňovat pocit tepla a pohodlí.

Krok č. 3

Když jste si uvolnili horní část těla, přejděte k nohám. Uvolněte pravé stehno, lýtko, kotník, nohu a prsty. Udělejte totéž s levou nohou, nezapomeňte dýchat hluboce a rovnoměrně.

Pokud je pro vás těžké uvolnit část těla, můžete nejprve celé tělo napnout a pak je uvolnit. Tak snáze pocítíte, jak se uvolňuje.

Krok č. 4

Po fyzickém uvolnění musíte vyčistit i svou mysl. Zastavte tok myšlenek, zapomeňte na úzkost, lítost a problémy. Snažte se nemyslet 10 sekund na nic a pak si představte následující.

Obrazy pro uvolnění

Představte si, jak se houpáte v kánoi plující na klidných vodách jezera a kolem sebe nemáte nic, jen jasné nebe. Soustřeďte se na tento obrázek a nenechte se rozptýlit dalšími myšlenkami.

Představte si, že ležíte v obrovské, útulné houpací síti uprostřed temné místnosti.

10 sekund si v duchu opakujte slova: „Nemysli, nemysli, nemysli.“ Pokuste se vyhnat z hlavy všechny myšlenky. Dýchejte pomalu a hluboce. Usínejte.

Výhodou je, že tento trik je použitelný nejen ve chvílích nespavosti, ale i ve stresových situacích, kdy si potřebujete na chvilku odpočinout.

Když se potýkáte s úzkostí nebo chronickou únavou, použijte techniku fyzické relaxace bez psychické relaxace. Uvidíte, že po několika týdnech se naučíte relaxovat kdekoli a v každé situaci a sen se stane přesně tím, v co jste doufali.

Pokuste se uvolnit a usnout, když cestujete pět minut veřejnou dopravou nebo během přestávky v práci. Takový krátký odpočinek osvěžuje mysl a probudí vás k čilosti. A pokud se vám náš článek líbil, nezapomeňte ho sdílet se svými přáteli!

Přidat komentář

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno