ZDRAVÍ Jsem šťastný, že jsem se ho naučil: Tento trik vám pomůže se...

Jsem šťastný, že jsem se ho naučil: Tento trik vám pomůže se ztuhlým krkem

Pokud často trpíte ztuhlým krkem nebo svalovými křečemi, víte, jak nepříjemné to může být a jak to dokáže znemožňovat mnohé každodenní aktivity.

V dnešním článku vám představíme jedno video, které ukazuje mechanismus k vyřešení tohoto problému.

Je v něm pár velmi jednoduchých protahovacích cviků, které odblokují krční páteř, uvolní ztuhlé svaly, odstraní bolest a znovu obnoví ohebnost krku.

Nejlepší na nich je to, že kýžený výsledek dosáhnou již za 90 sekund.

Video je v angličtině, ale mělo by být dostatečně názorné. Pro jistotu ale pod videem jsme pro vás připravili i slovní popis uvedených cviků v češtině.

Popis cviků na odblokování krku – strana 2

Vyzkoušejte následující 3 cviky:

cvik č.1

Když máte bolest na levé straně krku, položte prsty na místo, odkud bolest vychází a otočte hlavou doleva jak se jen dá.

Pak prsty přitlačte na daném místě a pohybujte jimi po svalu směrem dolů. Opakujte tuto masáž 4 až 5 krát.

V případě, že vás krk bolí na pravé straně, proveďte totéž, akorát obráceně.

cvik č.2

Druhý způsob je ten, že pokud máte bolest znovu na levé straně, tak hlavu mírně předkloníte dopředu a otočíte vpravo pod úhlem 45 °.

Pravou rukou si obchytíte hlavu a táhnete dolů. Vydržte takto 15 až 20 sekund. Pak zatáhněte ještě silněji.

Následně hlavu vyrovnejte a cvik opakujte znovu, tentokrát však hlavu nepředklánějte dopředu, ale jen normálně ohněte (neotáčet) pod úhlem 45 °.

Totéž udělejte, pokud máte bolest na krku vpravo, ale hlavu budete ohýbat doleva.

cvik č.3

Sevřete dlaň v pěst na ruce téže strany, kde vás bolí krk a přiložte ji na bolavé místo.

Nyní hlavou a krkem tlačte oproti pěsti a pěstí oproti hlavě. Bude to velmi citlivé, ale nepřestávejte tlačit.

Tímto způsobem stimulujete nervy, které vedou do mozku. Mozek následně vyšle svalu signál, aby se uvolnil a rychleji zahojil.

Komentář:

Please enter your comment!
Please enter your name here