Který řidič projede touto křižovatkou jako poslední?

Který řidič projede touto křižovatkou jako poslední?

1. Řidič kamionu.

2. Řidič tramvaje.

3. Řidič osobního automobilu.

Správná odpověď je na konci článku.

13.4. Řidič bezkolejového vozidla je povinen dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím přímo nebo vpravo z protisměru při odbočování vlevo nebo při odbočování na zelenou. Řidiči tramvají by se mezi sebou měli řídit stejným pravidlem.

13.5. Při jízdě ve směru šipky zapnuté v doplňkovém úseku současně se žlutým nebo červeným semaforem musí dát řidič přednost vozidlům jedoucím z jiných směrů.

13.6. Pokud signály semaforu nebo dispečera umožňují pohyb tramvaje a bezkolejových vozidel současně, pak má tramvaj výhodu bez ohledu na směr jejího pohybu. Při pohybu ve směru šipky zapnuté v doplňkovém úseku současně s červeným nebo žlutým semaforem však musí tramvaj dát přednost vozidlům jedoucím z jiných směrů.

Analýza situace na silnici.

K vyřešení tohoto problému je nutné porozumět vlastnostem křižovatky.

Před křižovatkou jsou značky přednosti a semafory, některé s dalšími úseky.

Přítomnost aktivních semaforů znamená, že přednostní značky byly zrušeny. A účastníci provozu pro průjezd touto křižovatkou budou muset být naváděni semafory.

Řidiči nákladních a osobních aut dostávali v hlavním úseku světelnou signalizaci a řidiči tramvaje zakázal jízdu doplňkovým úsekem, pokud byl v hlavním úseku zákaz semaforu.

Pokračování na další straně